Tuesday, December 8, 2009

www.pendakisolo.com


Salam sejahtera semua...
  Pendaki solo telah mewujudkan laman web rasmi bagi memudahkan semua pihak mengikuti perkembangan terbaru mengenai program Pendakian Solo 1Malaysia 2009-2010 yang bermula 31 Disember ini.

  Web Master pendaki solo bekerja keras bagi memastikan info terkini masuk di dalam laman web rasmi ini terutama perkembangan terkini ketika pendakian dilakukan nanti
  Pendaki Solo akan update sendiri melalui mms atau sms ketika membuat pendakian dari masa ke semasa terutama ketika berada di Gunung Kinabalu nanti.
  Dalam Pendakian Solo 1Malaysia 2009-2010 ini, penganjur memerlukan kos kewangan yang agak banyak kerana kos operasi terutama makan minum serta sewaan penginapan dan bagi urusetia amat mahal sekali.
  Adalah menjadi harapan, agar pelbagai pihak terutama sektor korporat tampil untuk sama-sama menjayakannya atas nama 1Malaysia.
 Dalam program fasa pertama ini, lebih 300 pendaki sokongan yang terdiri belia daripada seluruh negara terbabit dengan mendaki secara bergilir sehingga lah ianya berakhir pada 19 April 2010.